Maatregelen Coronavirus

Beste klant,

We blijven oog hebben voor jouw oogzorg.
Onze winkels zijn al een paar weken gesloten, want de gezondheid van onze
klanten en opticiens komt natuurlijk altijd op de allereerste plaats. Terwijl jij
voor je familie en jezelf zorgt, blijft Pearle zich inzetten voor jouw oogzorg.

Wat als je écht in nood zit?
Je bril is onherstelbaar stuk, je kunt niet functioneren zonder en je hebt
geen extra bril?
Dan probeert Pearle je te helpen. Goed zorgen voor je ogen is en blijft cruciaal,
ook in deze bijzondere tijden.

Heb jij dringende oogzorg nodig?
Bel de Pearle Eyecare Helpdesk via 015 27 19 80 (weekdagen van 9 tot 17u).

Je krijgt meteen een oogzorgexpert aan de lijn. Hij of zij zoekt samen met jou
uit hoe we je het snelst kunnen helpen, met respect voor social distancing
(1 klant per keer en op afspraak). Oogmetingen mogen we nu helaas niet doen.

Onze webshop, voor iedereen beschikbaar
Verkeer je niet in acute brilnood? Dan is er de Pearle webshop:
• Zonnebrillen, lenzen en lenzenvloeistof leveren we meestal de volgende dag,
zonder dat je hiervoor leveringskosten moet betalen. Wil je lenzen bestellen, maar vind je ze niet in de webshop? dan kan je ze via dit formulier alsnog bestellen. 

Het is nu ook mogelijk om brillen op sterkte te bestellen via onze webshop. Dit kan via volgende link

Advies over je lenzen vraag je aan onze oogzorgexperts op de website via de nieuwe live chat. Deze chat is elke dag bereikbaar tussen 10u en 18u.

Verder vind je ook heel wat antwoorden in de FAQ hier onder.

Webshop