Waarom een laagste prijsgarantie?

Wij willen dat al onze klanten 100% tevreden zijn. Niet alleen over onze service en de kwaliteit van onze producten, maar ook over onze prijzen. Daarom maken wij er een erezaak van dat je geen cent te veel betaalt. Het is dan ook logisch dat, wanneer een andere opticien in België hetzelfde product tegen een lagere prijs aanbiedt, wij jou het verschil terugbetalen.

Is de laagste prijs-garantie van toepassing op alles wat ik koop bij Pearle Opticiens?

De laagste prijs-garantie is geldig op alle monturen, glazen, contactlenzen en zonnebrillen die je ook bij andere opticiens in België kan terugvinden.

Wanneer is de laagste prijs-garantie niet van toepassing?

De laagste prijs-garantie geldt NIET voor de volgende producten:

  • producten van ons huismerk
  • producten die je via internet kan aankopen
  • producten die je elders dan bij een opticien kan aankopen (bijvoorbeeld in een apotheek, supermarkt of krantenwinkel)
  • producten aangekocht tijdens een soldenperiode
  • producten die geen deel uitmaken van ons officieel assortiment (bijvoorbeeld een product specifiek besteld voor een bepaalde klant)

Wat moet ik doen om een terugbetaling te krijgen?

Heel eenvoudig. Verzamel eerst:

  • het bewijs van aankoop bij jouw Pearle opticien
  • het bewijs van de lagere prijs bij een andere opticien: de folder of foto met het artikelnummer, de prijs en het adres van de andere winkel
  • het nummer van je bankrekening, alsook de naam van je bank en van de rekeninghouder

Verstuur ons deze documenten via e-mail naar service@pearle.be. 

Hoe krijg ik het prijsverschil snel terugbetaald?

Hoe sneller je ons bovenstaande documenten toestuurt, hoe sneller wij de prijzen kunnen vergelijken en hoe sneller wij je het verschil kunnen terugbetalen. De lagere prijs moet altijd vastgesteld worden in de maand volgend op je aankoop bij Pearle Opticiens. De documenten moeten ten laatste twee maanden na jouw aankoop in ons bezit zijn.